×

Všetky Vaše objednávky  pri objednaní titulov, ktoré máme na sklade objednané do 19.12.2017, 15:00 dodáme do Vianoc. Platí len v prípade dopravy "Kuriérska služba Geis - dobierka" a "Kuriérska služba Geis - platba vopred" Vaše objednávky zaslané do stredy 20.12.2017 12:00 Vám garantujeme ich VYEXPEDOVANIE do Vianoc !!!

pozstavená. Expe

Akcie a zľavy
Kategórie

Marketing - Vybrané kapitoly

13,05 
Bežná cena
 
14,50 
Ušetríte
 
10% (1,45 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2017
Jazyk
Slovenský
Rozmery
170 x 240 mm
ISBN
978-80-554-1242-9
EAN kód
9788055412429
Číslo produktu
313643
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné predmety z oblasti marketingu na fakulte. Nosné obsahové témy tvoria prvky marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. Ďalej sú to marketingové prostredie, výber cieľových trhov, nákupné správanie, marketingový výskum, marketingová stratégia a marketingový plán.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore