×

Všetky Vaše objednávky  pri objednaní titulov, ktoré máme na sklade objednané do 19.12.2017, 15:00 dodáme do Vianoc. Platí len v prípade dopravy "Kuriérska služba Geis - dobierka" a "Kuriérska služba Geis - platba vopred" Vaše objednávky zaslané do stredy 20.12.2017 12:00 Vám garantujeme ich VYEXPEDOVANIE do Vianoc !!!

pozstavená. Expe

Akcie a zľavy
Kategórie

Stav matematickej gramotnosti študentov prvého ročníka vysokých škôl technického smeru po školskej reforme

15,21 
Bežná cena
 
16,90 
Ušetríte
 
10% (1,69 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2017
Jazyk
Slovenský
Rozmery
170 x 240 mm
ISBN
978-80-554-1267-2
EAN kód
9788055412672
Číslo produktu
313644
Matematika je krásna a tajomná. Sprevádza nás na každom kroku od útleho detstva. Spoločenské požiadavky na rozvoj matematického myslenia sa neustále zvyšujú a preto rastú aj nároky nielen na množstvo informácií z matematiky, ale hlavne na ich kvalitu a funkčnosť. Oceňovaná je schopnosť logického myslenia, pohotovosť, tvorivosť a najmä využitie získaných poznatkov v nových situáciach. Dosiahnutie určitej úrovne matematickej gramotnosti je nevyhnutné pre rozvoj osobnosti, pre ďalšie vzdelávanie, pre uplatnenie v praxi a tiež aj pre plnohodnotný život. Realita však ukazuje, že matematická gramotnosť študentov po príchode na vysokú školu nie je taká, ako by sme očakávali. Poznanie o nedostatkoch vo vedomostiach a problematických oblastiach umožňuje systémovo prehodnotiť pedagogické a koncepčné prístupy v práci učiteľa. Predkladaná práca je zameraná na poukázanie klesajúcej matematickej gramotnosti na gymnáziách a v prvých ročníkoch vysokých škôl technického smeru a to na Fakulte bezpečnostného inžinierstva a na Stavebnej fakulte v Žiline po školskej reforme. V práci Vás oboznámime s históriou didaktiky, vznikom didaktiky matematiky a jej vzťahom k iným vedám. V krátkosti priblížime vyučovanie matematiky v XX. storočí a prvé matematické reformy. Taktiež uvádzame stručný pohľad na rozvoj školstva na Slovensku a prvé školské reformy, ktoré tu boli realizované. V ďalšej časti uvádzame, čo je cieľom školskeuj reformy v súčasnosti a čo sa od nej očakáva. Realizáciou dvoch testov ukážame, že realita sa odklonila od pôvodných zámerov.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore