Akcie a zľavy
Kategórie

Základy marketingu

7,34 
Bežná cena
 
8,64 
Ušetríte
 
15% (1,30 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme do 10 dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2007
Jazyk
Slovenský
Počet strán
224
Väzba
pevná
Hmotnosť
0,40 kg
ISBN
978-80-8078-156-9
EAN kód
9788080781569
Číslo produktu
323061
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu. Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore