Akcie a zľavy
Kategórie

Bankový marketing

Princípy a špecifiká

8,42 
Bežná cena
 
9,90 
Ušetríte
 
15% (1,48 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2018
Jazyk
Slovenský
Počet strán
120
Väzba
Brožovaná
Rozmery
150 x 215 x 10 mm
Hmotnosť
0,16 kg
ISBN
978-80-7552-948-0
EAN kód
9788075529480
Číslo produktu
340083
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore