Akcie a zľavy
Kategórie

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

10,20 
Bežná cena
 
12,– 
Ušetríte
 
15% (1,80 )
Vypredané
Rok vydania
2015
Jazyk
Slovenský
Počet strán
168
Väzba
Brožovaná
Hmotnosť
0,23 kg
ISBN
978-80-7478-711-9
EAN kód
9788074787119
Číslo produktu
326221
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch. Výsledky skúmania týchto vzťahov poukazujú na skutočnosť, že vo vzťahoch medzi kultúrami, národmi a štátmi došlo v posledných rokoch k významným zmenám vplyvom multikulturalizmu. Monografia predstavuje jeden z prvých ucelených pohľadov na danú oblasť za použitia inovatívnej metódy skúmania. Zameranie na priemyselné zmiešané spoločnosti prekrýva biele miesta v oblasti výskumu danej problematiky. Výsledky výskumu možno ďalej rozvíjať a dopĺňať, čo môže pomocť vybraným priemyselným zmiešaným spoločnostiam zmeniť ich systém fungovania v prospech ich ekonomickej úspešnosti a stability.

Kúpené spolu s

Pedagogika voľného času

Pedagogika voľného času

11,31 
Zľava 5%
Dievča vo vojne

Dievča vo vojne

9,68 
Zľava 25%
Koniec hry

Koniec hry

9,60 
Zľava 20%
Magdaléna a psík z knižnice

Magdaléna a psík z knižnice

6,63 
Zľava 22%

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore