Akcie a zľavy
Špeciálne ponuky
Kategórie

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

11,05 
Bežná cena
 
13,– 
Ušetríte
 
15% (1,95 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2016
Jazyk
Slovenský
Počet strán
208
Väzba
Brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,35 kg
ISBN
978-80-8168-350-3
EAN kód
9788081683503
Číslo produktu
305728
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest. Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore