Akcie a zľavy
Kategórie

Marketing podnikov cestovného ruchu

Séria
 
Ekonómia
12,67 
Bežná cena
 
14,90 
Ušetríte
 
15% (2,23 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2018
Jazyk
Slovenský
Počet strán
248
Väzba
Brožovaná
Hmotnosť
0,41 kg
ISBN
978-80-8168-812-6
EAN kód
9788081688126
Číslo produktu
335100
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore