Akcie a zľavy
Špeciálne ponuky
Kategórie

Marketing v službách

Algoritmy marketingových činností

13,32 
Bežná cena
 
14,80 
Ušetríte
 
10% (1,48 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2017
Jazyk
Slovenský
Počet strán
150
Väzba
Viazaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,44 kg
ISBN
978-80-5541-412-6
EAN kód
9788055414126
Číslo produktu
336338
S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb. Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore