Akcie a zľavy
Kategórie

Štvrtý rozmer podnikania - etika

7,91 
Bežná cena
 
9,89 
Ušetríte
 
20% (1,98 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
1994
Jazyk
Slovenský
Počet strán
342
Väzba
brožovaná
Rozmery
155 x 230 mm
Hmotnosť
0,62 kg
ISBN
80-85665-30-1
EAN kód
8085665301
Číslo produktu
344853
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej "postkomunistickej" Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore