Behaviorálne aspekty kvality
18,32 €
- Bežná cena
- 20,90 €
- Ušetríte
- 12% (2,58 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2022
- Počet strán
- 235
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 145 x 205 mm
- Hmotnosť
- 0,31 kg
- ISBN
- 978-80-557-1964-1
- EAN kód
- 9788055719641
- Číslo produktu
- 426063
Behaviorálna kvalita je súčasťou behaviorálnej ekonómie, ktorá sa odlišuje od klasickej ekonómie najmä tým, že berie do úvahy ľudské správanie. Silná korelácia môže vznikať medzi dosahovaním kvality v podniku a správaním sa zamestnancov, čo robí z iniciatívy na zlepšovanie kvality dôležitý prvok pri vytváraní podnikovej kultúry kvality. Vedeckým cieľom monografie je systematicky a ucelene vymedziť problematiku behaviorálnej kvality a jej implementáciu do kultúry kvality, preskúmať úroveň troch zložiek profilu zamestnancov v oblasti manažérstva kvality v malých a stredných podnikoch na Slovensku a úroveň merania behaviorálnej kvality a ukazovateľov jej merania. V nadväznosti na cieľ, autorky monografie navrhujú metodológiu hodnotenia behaviorálnej zložky profilu zamestnancov v kvalite a využitia kľúčových behaviorálnych ukazovateľov jej hodnotenia. Autorky majú snahu podať komplexný pohľad na predmetnú problematiku a osloviť tak širokú cieľovú skupinu odborníkov, ktorí sa danou témou zaoberajú. Výsledky práce sú určené odbornej verejnosti, ako aj predstaviteľom malých a stredných podnikov, ktorí majú záujem implementovať kultúru kvality ako nástroj rozvoja ich inovačného potenciálu.


