E - Obchodovanie
22,66 €
- Bežná cena
- 26,80 €
- Ušetríte
- 15% (4,14 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 20 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2023
- Počet strán
- 294
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 170 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,51 kg
- ISBN
- 978-80-552-2707-8
- EAN kód
- 9788055227078
- Číslo produktu
- 478062
Predkladaná vysokoškolská učebnica je jedným z výstupov projektu KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Publikácia pozostáva zo sedemnástich kapitol, ktoré spoločne poskytujú komplexný pohľad na predmetnú problematiku.
Vysokoškolská uþebnica je určená najmä pre:
- študentov Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre, študijného programu Agrárny obchod a marketing na Fakulte ekonomiky a manažmentu
- študentov ďalších rovnomenných i príbuzných odborov,
- ostatných poslucháčov rôznych vzdelávacích manažérskych, marketingových a príbuzných odvetví,
- vedecko-výskumných pracovníkov a ostatných odborníkov, ktorí sa zaoberajú problematikou E-podnikania a E-obchodovania, ako aj vplyvu informačno-komunikačných technológií na marketingové aktivity podniku,
- marketingových pracovníkov rôznych podnikov,
- riadiacich pracovníkov a manažérov na rôznych úrovniach riadenia,
- čitateľov, ktorých zaujíma daná problematika