Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

18,77 
Bežná cena
 
21,42 
Ušetríte
 
12% (2,65 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2017
Počet strán
246
Väzba
brožovaná
ISBN
978-80-557-1203-1
EAN kód
9788055712031
Číslo produktu
343707
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore