Akcie a zľavy
Kategórie

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

13,23 
Bežná cena
 
14,70 
Ušetríte
 
10% (1,47 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2017
Jazyk
Slovenský
Počet strán
124
Väzba
Viazaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,40 kg
ISBN
978-80-5541-373-0
EAN kód
9788055413730
Číslo produktu
335866
Vedecká monografia Hodnota a jej vyjadrenie v podniku poskytuje pôvodný monotematický pohľad na poznatky a vlastné závery vedeckovýskumnej činnosti o hodnote , jej vyjadrení v podniku, o tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny a o hodnotovom manažmente. Obsahom je vymedzenie hodnoty v ekonomickej teórii, podnikovej praxi a EN 1325-2014 Value management, charakteristických znakov a prvkov podniku v trhovom hospodárstve a hodnotového vyjadrenia transformačného procesu. Na uvedené nadväzuje problematika hodnotového manažmentu. Hodnotový manažment je druhom manažmentu, ktorého podstatou je funkčne nákladový (hodnotový prístup) a vyvinul sa z hodnotovej analýzy. Význam použitia riadenia na základe hodnoty je pre podnik v tom, že upevňuje a zvyšuje úroveň jeho konkurencieschopnosti. Uplatnením princípov, metód a aktivít hodnotového manažmentu dochadza k tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny, čo sa následne prejaví v ich lojalite k podniku, t.j. vlastník je ochotný investovať ďalší kapitál, zákazník sa stáva trvalým, zamestnanci svoje pracovné aktivity smerujú k naplneniu podnikových cieľov, ostatné zaniteresované skupiny šíria dobré meno podniku atď. Pri riadení hodnoty musia byť zosúladené očakávania jednotlivých zainteresovaných skupín. Záver monografie rozoberá princípy a metódy stanovenia hodnoty podniku ako celku alebo jeho funkčných častí vzhľadom na dôvody oceňovania a využitie Business Intelligence v hodnotovom manažmente, a to predevšetkým pri funkčnej a hodnotovej analýze.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore