Kvalita služieb - trvalá výzva

17,46 
Bežná cena
 
19,46 
Ušetríte
 
10% (2,– )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2014
Počet strán
157
Väzba
viazaná
Rozmery
176x250 mm
ISBN
978-80-5540-810-1
EAN kód
9788055408101
Číslo produktu
275136
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore