Magnetické Hádaj 5

ideálne na cestovanie

9,11 
Bežná cena
 
12,30 
Ušetríte
 
25% (3,19 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2023
Väzba
pevná
Rozmery
103 x 180 mm
Hmotnosť
0,24 kg
EAN kód
7290018133729
Číslo produktu
450316
Slovenská verzia obľúbenej spoločenské hry. Hráči sa snažia na hracej ploche vytvárať pomocou písmen z vlastnej zásoby slová. Slová musia nadväzovať na tie, ktoré boli umiestnené skôr, podobne ako v krížovke. Zábava pre celú rodinu. Kto prvý zloží najväčší počeT slov? Návod Hracia Plocha má dve časti. Jedna tabuľa s piatimi písmenami a druhá s dekódovacou tabuľkou. Hráč 1 si vymyslí slovo (alebo si ho vyberie zo zoznamu na hracej ploche) a napíše ho pomocou magnetiek s písmenami na vyznačené miesto. Hráč 2 ("Hádač") má teraz až 6 pokusov na uhádnutie slova. Hráč 2 háda ako prvý tak, že napíše 5-písmenové slovo pomocou magnetiek s písmenami na prvom riadku na tabuli. Ak sú nejaké písmená, ktoré boli uhádnuté správne a umiestnené správne - potom ich hráč 1 označí tak, že jednoducho vezme príslušné písmená z banky a umiestni ich na správne miesto v riadku pod Prajeme príjemnú zábavu! Napríklad: Ak slovo, ktoré si vybral Hráč 1, bolo PITCH a prvý tip Hráča 2 bol TEACH - potom sa písmená C a H nachádzajú v oboch slovách na rovnakom mieste, a tak Hráč 1 umiestni písmená C a H na zodpovedajúce miesta v ďalšom riadku písmen (tip č. 2). Všetky písmená, ktoré sú prítomné v pokuse o uhádnutie slova, ale nenachádzajú sa na rovnakom mieste v slove - označí Hráč 1 umiestnením takýchto písmen do kruhu na hracej ploche. Napríklad: Písmeno T sa nachádza v slove TEACH a v slove PITCH - ale nie je umiestnené na rovnakom mieste (v slove TEACH je to 1. písmeno a v slove PITCH je to 3. písmeno). V tomto prípade hráč 1 vezme písmeno T z banky a umiestni ho do kruhu na hracej ploche - tým hráčovi 2 naznačí, že písmeno T je v slove, ale na inej pozícii. Ak hráč 2 (hádač) správne uhádol slovo až na 6 pokusov, vyhráva. Ak tak neurobí, vyhráva hráč 1. Na hracej ploche sú dve časti. Jedna hracia doska s 5 písmenami slova a druhá s dekódovacou tabuľkou. Hráč 1 si vymyslí slovo (alebo si ho vyberie zo zoznamu na tabuli) a napíše ho pomocou písmenkových magnetov na vyznačené miesto. Hráč 2 ("Hádač") má teraz až 6 pokusov na uhádnutie slova. Hráč 2 uhádne ako prvý tak, že napíše 5-písmenové slovo pomocou magnetiek s písmenami na prvom riadku na tabuli. Ak sú nejaké písmená, ktoré boli uhádnuté správne a umiestnené správne - potom ich hráč 1 označí tak, že jednoducho vezme príslušné písmená z banky a umiestni ich na správne miesto v riadku pod nimi. Napríklad: Ak slovo, ktoré si vybral Hráč 1, bolo PITCH a prvý tip Hráča 2 bol TEACH - potom sa písmená C a H nachádzajú v oboch slovách na rovnakom mieste, a tak Hráč 1 umiestni písmená C a H na zodpovedajúce miesta v ďalšom riadku písmen (tip č. 2). Všetky písmená, ktoré sú prítomné v pokuse o uhádnutie slova, ale nenachádzajú sa na rovnakom mieste v slove - označí Hráč 1 umiestnením takýchto písmen do kruhu na hracej ploche. Napríklad: Písmeno T sa nachádza v slove TEACH a v slove PITCH - ale nie je umiestnené na rovnakom mieste (v slove TEACH je to 1. písmeno a v slove PITCH je to 3. písmeno). V tomto prípade hráč 1 vezme písmeno T z banky a umiestni ho do kruhu na hracej ploche - tým hráčovi 2 naznačí, že písmeno T je v slove, ale na inej pozícii. Ak hráč 2 (hádač) správne uhádol slovo až na 6 pokusov, vyhráva. Ak tak neurobí, vyhráva 1 hráč.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore