Marketing na twitteri

9,40 
Bežná cena
 
12,70 
Ušetríte
 
25% (3,30 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2011
Počet strán
133
Väzba
brožovaná
Rozmery
210 x 210 mm
Hmotnosť
0,37 kg
ISBN
978-80-970814-7-8
EAN kód
9788097081478
Číslo produktu
379495
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu. Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete: • zvládnuť základnú terminológiu • rozšíriť tweety o fotografie a video • vysvetliť rozdiely oproti Facebooku • vybrať vhodnú stratégiu • zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore