Marketing na twitteri
9,40 €
- Bežná cena
- 12,70 €
- Ušetríte
- 25% (3,30 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2011
- Počet strán
- 133
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 210 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,37 kg
- ISBN
- 978-80-970814-7-8
- EAN kód
- 9788097081478
- Číslo produktu
- 379495
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.
Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete:
• zvládnuť základnú terminológiu
• rozšíriť tweety o fotografie a video
• vysvetliť rozdiely oproti Facebooku
• vybrať vhodnú stratégiu
• zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania