Metodológia projektovania psychologického výskumu

9,44 
Bežná cena
 
10,40 
Ušetríte
 
9% (0,96 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 20 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Český
Rok vydania
2016
Počet strán
202
Väzba
Brožovaná
Rozmery
148 x 210 mm
ISBN
978-80-7380-601-9
EAN kód
9788073806019
Číslo produktu
306486
Publikácia odpovedá na kľúčovú otázku: „Ako projektovať psychologický výskum?“. Táto otázka produkuje v konkrétnom psychologickom výskume cestu poznania, lemovanú množstvom otázok: Aký máme výskumný problém? Aká je oblasť, v ktorej sa problém nachádza? Ako závažný je problém? Aké sú naše výskumné ciele? Čo relevantné o problémovej oblasti a probléme je známe? Aké sú širšie (aj filozofické) kontexty psychologického poznania? Ktoré a aké teoretické pojmy a ich vzťahy tvoria náš teoretický obraz problému a problémovej oblasti? Aké sú naše výskumné otázky/hypotézy? Aký je empirický obsah teoretických pojmov? Ako sú formulované výskumné otázky/hypotézy empirickými pojmami? Aké dáta a ako ich budeme zhromažďovať? Aké metódy, postupy uplatníme v analýze získaných dát? Aký je časový, finančný, personálny plán realizácie výskumu? V knihe čitateľ nájde odpovede na tieto otázky.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore