Metodológia projektovania psychologického výskumu
9,44 €
- Bežná cena
- 10,40 €
- Ušetríte
- 9% (0,96 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 20 pracovných dní
- Jazyk
- Český
- Rok vydania
- 2016
- Počet strán
- 202
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 148 x 210 mm
- ISBN
- 978-80-7380-601-9
- EAN kód
- 9788073806019
- Číslo produktu
- 306486
Publikácia odpovedá na kľúčovú otázku: „Ako projektovať psychologický výskum?“. Táto otázka produkuje v konkrétnom psychologickom výskume cestu poznania, lemovanú množstvom otázok: Aký máme výskumný problém? Aká je oblasť, v ktorej sa problém nachádza? Ako závažný je problém? Aké sú naše výskumné ciele? Čo relevantné o problémovej oblasti a probléme je známe? Aké sú širšie (aj filozofické) kontexty psychologického poznania? Ktoré a aké teoretické pojmy a ich vzťahy tvoria náš teoretický obraz problému a problémovej oblasti? Aké sú naše výskumné otázky/hypotézy? Aký je empirický obsah teoretických pojmov? Ako sú formulované výskumné otázky/hypotézy empirickými pojmami? Aké dáta a ako ich budeme zhromažďovať? Aké metódy, postupy uplatníme v analýze získaných dát? Aký je časový, finančný, personálny plán realizácie výskumu? V knihe čitateľ nájde odpovede na tieto otázky.






