Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

3,55 
Bežná cena
 
4,20 
Ušetríte
 
15% (0,65 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2014
Počet strán
148
Väzba
Pevná
Rozmery
165 x 210 mm
Hmotnosť
0,31 kg
ISBN
978-80-8168-119-6
EAN kód
9788081681196
Číslo produktu
304499
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

Knihy rovnakého autora

Lexikón logistiky

Lexikón logistiky

4,56 
Zľava 15%

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore