Nové médiá a občianska participácia na Slovensku
10,02 €
- Bežná cena
- 12,– €
- Ušetríte
- 16% (1,98 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 15 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2021
- Počet strán
- 134
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 147 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,19 kg
- ISBN
- 978-80-224-1847-8
- EAN kód
- 9788022418478
- Číslo produktu
- 394259
V súčasnosti je každodenný život obrovskej väčšiny z nás v nebývalej miere ovplyvnený technológiami a čoraz viac sa presadzujú tzv. nové médiá. To sú, zjednodušene povedané, všetky médiá dostupné cez internet, napr. Facebook a iné platformy pre sociálne siete, ale aj mnohé ďalšie. Téme občianskej participácie sa tak už nestačí venovať len v klasických kontextoch interakcie tvárou v tvár alebo s ohľadom na vplyv masových médií. Je nevyhnutné zobrať do úvahy aj rozšírenie sociálneho priestoru o priestory online, hybridné priestory a nové druhy konania umožnené vďaka novým médiám. Dôsledky týchto zmien pre komunity, participáciu a sociálny kapitál môžu byť zásadné. V tejto publikácii skúmame, ako ľudia na Slovensku vedia využívať nové médiá. Všetci viac-menej rovnako? Mladší, starší, bohatí, chudobní, tí najprivilegovanejší, aj tí s rôznymi postihnutiami? A hlavne, vedia využiť ich demokratizačný potenciál a ovplyvniť dianie vo svete okolo seba?