Nové médiá a občianska participácia na Slovensku

10,02 
Bežná cena
 
12,– 
Ušetríte
 
16% (1,98 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 15 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2021
Počet strán
134
Väzba
Brožovaná
Rozmery
147 x 210 mm
Hmotnosť
0,19 kg
ISBN
978-80-224-1847-8
EAN kód
9788022418478
Číslo produktu
394259
V súčasnosti je každodenný život obrovskej väčšiny z nás v nebývalej miere ovplyvnený technológiami a čoraz viac sa presadzujú tzv. nové médiá. To sú, zjednodušene povedané, všetky médiá dostupné cez internet, napr. Facebook a iné platformy pre sociálne siete, ale aj mnohé ďalšie. Téme občianskej participácie sa tak už nestačí venovať len v klasických kontextoch interakcie tvárou v tvár alebo s ohľadom na vplyv masových médií. Je nevyhnutné zobrať do úvahy aj rozšírenie sociálneho priestoru o priestory online, hybridné priestory a nové druhy konania umožnené vďaka novým médiám. Dôsledky týchto zmien pre komunity, participáciu a sociálny kapitál môžu byť zásadné. V tejto publikácii skúmame, ako ľudia na Slovensku vedia využívať nové médiá. Všetci viac-menej rovnako? Mladší, starší, bohatí, chudobní, tí najprivilegovanejší, aj tí s rôznymi postihnutiami? A hlavne, vedia využiť ich demokratizačný potenciál a ovplyvniť dianie vo svete okolo seba?

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore