Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

5,66 
Bežná cena
 
6,70 
Ušetríte
 
15% (1,04 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2012
Počet strán
139
Väzba
brožovaná
Rozmery
175 x 248 mm
ISBN
978-80-227-3732-6
EAN kód
9788022737326
Číslo produktu
296061
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike. Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore