Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

18,67 
Bežná cena
 
21,30 
Ušetríte
 
12% (2,63 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2021
Počet strán
160
Väzba
brožovaná
Rozmery
176 x 250 mm
Hmotnosť
0,31 kg
ISBN
978-80-557-1870-5
EAN kód
9788055718705
Číslo produktu
426053
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore