Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu
18,67 €
- Bežná cena
- 21,30 €
- Ušetríte
- 12% (2,63 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2021
- Počet strán
- 160
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 176 x 250 mm
- Hmotnosť
- 0,31 kg
- ISBN
- 978-80-557-1870-5
- EAN kód
- 9788055718705
- Číslo produktu
- 426053
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.