Priamy marketing

Séria
 
Ekonómia
6,76 
Bežná cena
 
8,– 
Ušetríte
 
15% (1,24 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2002
Počet strán
148
Väzba
Brožovaná
Rozmery
150 x 210 x 10 mm
Hmotnosť
0,17 kg
ISBN
978-80-89047-38-3
EAN kód
9788089047383
Číslo produktu
481072
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore