Priamy marketing
- Séria
- Ekonómia
6,76 €
- Bežná cena
- 8,– €
- Ušetríte
- 15% (1,24 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2002
- Počet strán
- 148
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 150 x 210 x 10 mm
- Hmotnosť
- 0,17 kg
- ISBN
- 978-80-89047-38-3
- EAN kód
- 9788089047383
- Číslo produktu
- 481072
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií


