Prípadové štúdie z marketingového manažmentu

Prvá časť

3,83 
Bežná cena
 
4,95 
Ušetríte
 
22% (1,12 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2004
Počet strán
149
Väzba
pevná
Rozmery
150 x 210 mm
ISBN
80-89018-74-2
EAN kód
9788089018741
Číslo produktu
355137
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore