Prípadové štúdie z marketingového manažmentu
Prvá časť
3,83 €
- Bežná cena
- 4,95 €
- Ušetríte
- 22% (1,12 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2004
- Počet strán
- 149
- Väzba
- pevná
- Rozmery
- 150 x 210 mm
- ISBN
- 80-89018-74-2
- EAN kód
- 9788089018741
- Číslo produktu
- 355137
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.


