Slovník teórie médií A-Ž
14,70 €
- Bežná cena
- 19,80 €
- Ušetríte
- 25% (5,10 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2012
- Počet strán
- 352
- Väzba
- Pevná
- Rozmery
- 180x245x25 mm
- Hmotnosť
- 0,73 kg
- ISBN
- 978-80-8119-042-1
- EAN kód
- 9788081190421
- Číslo produktu
- 43074
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.