Slovník teórie médií A-Ž

14,70 
Bežná cena
 
19,80 
Ušetríte
 
25% (5,10 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2012
Počet strán
352
Väzba
Pevná
Rozmery
180x245x25 mm
Hmotnosť
0,73 kg
ISBN
978-80-8119-042-1
EAN kód
9788081190421
Číslo produktu
43074
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Knihy rovnakého autora

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore