Sociálne zdroje pravicového radikalizmu v postojoch majority

25,06 
Bežná cena
 
30,– 
Ušetríte
 
16% (4,94 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 15 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2024
Počet strán
136
Väzba
Viazaná
Rozmery
148 x 210 mm
Hmotnosť
0,19 kg
ISBN
978-80-568-0579-4
EAN kód
9788056805794
Číslo produktu
455156
Publikácia venuje pozornosť vzdelávacej oblasti Človek a spoločnosť, ktorá je prítomná v kurikule predprimárneho aj primárneho vzdelávania. V primárnom vzdelávaní ju reprezentujú v súčasne platnej legislatíve dva vyučovacie predmety, ktoré si delia priestor v prvých dvoch a druhých dvoch rokoch štvorročného vzdelávacieho cyklu ISCED 1. Tieto vyučovacie predmety sa etablovali v istých dobových podmienkach a v určitej kultúrnej tradícii, ale otázkou zostáva to, či je táto tradičná podoba naďalej žiaduca a udržateľná. Sme svedkami spoločenských a ekonomických zmien, doba rovnako prináša viaceré didaktické inovácie – tento meniaci sa kontext by mal byť istým spôsobom reflektovaný aj v oblasti Človek a spoločnosť. Analýzy a úvahy o prvouke a vlastivede sa týkajú nielen problémov, s ktorými tieto vyučovacie predmety „zápasia“ takmer od času, keď sa stali súčasťou školských predmetov, ale najmä ich didaktickej stránky. Autorka sumarizuje a navrhuje metódy a efektívne postupy, ktoré by sa mali využívať pri sprostredkúvaní kľúčových konceptov socio-humanitného poznávania dieťaťu v primárnom vzdelávaní.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore