Sociálne zdroje pravicového radikalizmu v postojoch majority
25,06 €
- Bežná cena
- 30,– €
- Ušetríte
- 16% (4,94 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 15 pracovných dní
- Rok vydania
- 2024
- Počet strán
- 136
- Väzba
- Viazaná
- Rozmery
- 148 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,19 kg
- ISBN
- 978-80-568-0579-4
- EAN kód
- 9788056805794
- Číslo produktu
- 455156
Publikácia venuje pozornosť vzdelávacej oblasti Človek a spoločnosť, ktorá je prítomná v kurikule predprimárneho aj primárneho vzdelávania. V primárnom vzdelávaní ju reprezentujú v súčasne platnej legislatíve dva vyučovacie predmety, ktoré si delia priestor v prvých dvoch a druhých dvoch rokoch štvorročného vzdelávacieho cyklu ISCED 1. Tieto vyučovacie predmety sa etablovali v istých dobových podmienkach a v určitej kultúrnej tradícii, ale otázkou zostáva to, či je táto tradičná podoba naďalej žiaduca a udržateľná. Sme svedkami spoločenských a ekonomických zmien, doba rovnako prináša viaceré didaktické inovácie – tento meniaci sa kontext by mal byť istým spôsobom reflektovaný aj v oblasti Človek a spoločnosť. Analýzy a úvahy o prvouke a vlastivede sa týkajú nielen problémov, s ktorými tieto vyučovacie predmety „zápasia“ takmer od času, keď sa stali súčasťou školských predmetov, ale najmä ich didaktickej stránky. Autorka sumarizuje a navrhuje metódy a efektívne postupy, ktoré by sa mali využívať pri sprostredkúvaní kľúčových konceptov socio-humanitného poznávania dieťaťu v primárnom vzdelávaní.