Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na
6,34 €
- Bežná cena
- 7,50 €
- Ušetríte
- 15% (1,16 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 20 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2023
- Počet strán
- 72
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 170 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,14 kg
- ISBN
- 978-80-552-2685-9
- EAN kód
- 9788055226859
- Číslo produktu
- 453930
Publikácia je zameraná v teoretickom prehľade na vybrané aspekty potravinovej stratégie v rámci EÚ (základné princípy potravinovej stratégie, inovatívne produkty, zdravé potraviny, udržateľnosť a ekológia v potravinárskom sektore ako aj význam potravinového semaforu a systému Nutri – score). Praktická časť prináša aktuálne
vedecké poznatky týkajúce sa spotrebiteľských reflexií na témy ako udržateľnosť, zdravé stravovanie, lokálne produkty, inovatívne produkty, faktory pri nákupe potravín ako aj komunikácia a propagácia potravín. Monografia nadväzuje na predchádzajúce výskumy autorov a je výsledkom trojročného výskumného projektu VEGA 1/0245/21 s názvom „Implementácia novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku“.