Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na

6,34 
Bežná cena
 
7,50 
Ušetríte
 
15% (1,16 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 20 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2023
Počet strán
72
Väzba
brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,14 kg
ISBN
978-80-552-2685-9
EAN kód
9788055226859
Číslo produktu
453930
Publikácia je zameraná v teoretickom prehľade na vybrané aspekty potravinovej stratégie v rámci EÚ (základné princípy potravinovej stratégie, inovatívne produkty, zdravé potraviny, udržateľnosť a ekológia v potravinárskom sektore ako aj význam potravinového semaforu a systému Nutri – score). Praktická časť prináša aktuálne vedecké poznatky týkajúce sa spotrebiteľských reflexií na témy ako udržateľnosť, zdravé stravovanie, lokálne produkty, inovatívne produkty, faktory pri nákupe potravín ako aj komunikácia a propagácia potravín. Monografia nadväzuje na predchádzajúce výskumy autorov a je výsledkom trojročného výskumného projektu VEGA 1/0245/21 s názvom „Implementácia novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku“.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore