Strategický marketing

17,89 
Bežná cena
 
19,90 
Ušetríte
 
10% (2,01 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2014
Počet strán
350
Väzba
Brožovaná
Rozmery
148 x 210 mm
Hmotnosť
0,46 kg
ISBN
978-80-8971-007-2
EAN kód
9788089710072
Číslo produktu
304384
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore