Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

12,15 
Bežná cena
 
13,55 
Ušetríte
 
10% (1,40 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2015
Počet strán
130
Väzba
brožovaná
Rozmery
148x210 mm
ISBN
978-80-8167-045-9
EAN kód
9788081670459
Číslo produktu
290048
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore