Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
12,15 €
- Bežná cena
- 13,55 €
- Ušetríte
- 10% (1,40 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2015
- Počet strán
- 130
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 148x210 mm
- ISBN
- 978-80-8167-045-9
- EAN kód
- 9788081670459
- Číslo produktu
- 290048
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.