Udržateľnosť

Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny

18,25 
Bežná cena
 
22,99 
Ušetríte
 
20% (4,74 )
Na sklade
Vyexpedujeme do 24 hodin
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2024
Počet strán
320
Väzba
Brožovaná
Rozmery
165 x 240 mm
Hmotnosť
0,53 kg
ISBN
978-80-8090-899-7
EAN kód
9788080908997
Číslo produktu
467710
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.

Knihy rovnakého autora

Kúpené spolu s

Mystika, psychológia, teológia

Mystika, psychológia, teológia

11,66 
Zľava 10%
Boj je všetko vo všetkom

Boj je všetko vo všetkom

9,87 
Zľava 10%
Kniha Ohňa – Návrat Vigintiho

Kniha Ohňa – Návrat Vigintiho

11,34 
Zľava 26%
Z náruče do náruče

Z náruče do náruče

17,92 
Zľava 25%
Etický šlabikár

Etický šlabikár

9,08 
Zľava 23%
Vnútorné evanjelium

Vnútorné evanjelium

9,87 
Zľava 10%
Barbarstvo

Barbarstvo

13,46 
Zľava 10%

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore