Úvod do štúdia mediálnych produktov
18,90 €
- Bežná cena
 - 21,07 €
 
- Ušetríte
 - 10% (2,17 €)
 
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
- Jazyk
 - Slovenský
 
- Rok vydania
 - 2022
 
- Počet strán
 - 154
 
- Väzba
 - Viazaná
 
- ISBN
 - 978-80-5541-834-6
 
- EAN kód
 - 9788055418346
 
- Číslo produktu
 - 414623
 
Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.










