Vplyv Psychológia presviedčania

Doplnené a rozšírené vydanie

17,07 
Bežná cena
 
22,99 
Ušetríte
 
25% (5,92 )
Na sklade
Vyexpedujeme do 24 hodin
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2021
Počet strán
496
Väzba
Pevná
Rozmery
155 x 225 mm
Hmotnosť
0,85 kg
ISBN
978-80-8109-426-2
EAN kód
9788081094262
Číslo produktu
407483
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore