Vplyv Psychológia presviedčania
Doplnené a rozšírené vydanie
17,07 €
- Bežná cena
- 22,99 €
- Ušetríte
- 25% (5,92 €)
Na sklade
Vyexpedujeme do 24 hodin
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2021
- Počet strán
- 496
- Väzba
- Pevná
- Rozmery
- 155 x 225 mm
- Hmotnosť
- 0,85 kg
- ISBN
- 978-80-8109-426-2
- EAN kód
- 9788081094262
- Číslo produktu
- 407483
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov
sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre
všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania
a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame
určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní,
ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch
z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či
dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá
každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania,
ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu
automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne
poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech;
alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do
vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach
rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.