Základy marketingu

22,95 
Bežná cena
 
25,59 
Ušetríte
 
10% (2,64 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2024
Počet strán
192
Väzba
Viazaná
ISBN
978-80-5542-118-6
EAN kód
9788055421186
Číslo produktu
467569
V súčasnej dobe predstavuje marketing neoddeliteľnú súčasť úspešného podnikania vo všetkých jeho oblastiach. Nielenže je nevyhnutným predpokladom existencie a prežitia každého podniku na trhu, ale umožňuje efektívny rozvoj a uplatnenie podniku v podmienkach dravej trhovej konkurencie, ako aj dosiahnutie základného podnikateľského cieľa – trvalej udržateľnosti. Podniky potrebujú rásť, vytvárať si nové príležitosti na trhu, lepšie uspokojovať požiadavky zákazníkov a efektívnejšie pôsobiť v konkurenčnom prostredí. Práve marketingoví manažéri a vhodne nastavená marketingová stratégia podniku nesú hlavnú zodpovednosť za to, že podnik bude zvyšovať svoje príjmy. Prostredníctvom marketingu musí podnik identifikovať, vyhodnocovať a vyberať trhové príležitosti a predkladať návrhy strategických postupov na dosiahnutie popredného alebo dominantného postavenia na trhu. Publikácia Základy marketingu bola spracovaná ako vysokoškolská učebnica pre potreby výučby daného predmetu v študijných programoch ekonomika a manažment podniku a finančný manažment na Fakulte PEDAS Žilinskej univerzity v Žiline. Jej zameranie však nevylučuje aj širšie použitie v rámci vzdelávania na slovenských vysokých školách, ako aj pre odbornú verejnosť.

Kúpené spolu s

Kronika idiotov

Kronika idiotov

14,72 
Zľava 26%
Hádanky

Hádanky

11,71 
Zľava 26%
Alfred Piffl

Alfred Piffl

34,08 
Zľava 25%
Chlapec v kopačkách

Chlapec v kopačkách

9,81 
Zľava 21%
Empowerment v sociálnej práci

Empowerment v sociálnej práci

11,90 
Zľava 20%
O tom bozku ani muk

O tom bozku ani muk

1. diel série
 
Vancouver Agitators
14,03 
Zľava 25%

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore