Základy mikroekonómie - teória spotrebiteľa

9,67 
Bežná cena
 
10,78 
Ušetríte
 
10% (1,11 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2019
Väzba
Brožovaná
ISBN
978-80-5541-599-4
EAN kód
9788055415994
Číslo produktu
390330
Vysokoškolská učebnica sa detailne zaoberá ekonomickým spôsobom myslenia, teóriou hodnoty a teóriou spotrebiteľa. Uplatnený analytický prístup využíva logické zdôvodňovanie, pričom nevyžaduje uplatnenie zložitých matematických metód. Základným princípom vzniku ekonómie ako vedy bola skutočnosť, resp. vyriešenie problému, ako uspokojiť neobmedzené potreby obmedzenými zdrojmi. Riešenie tohto problému z historického hľadiska riešilo a rieši viacero ekonómov, ktorých názory sú charakteristické nejednotnosťou názorov na vyriešenie daného problému. Nejednotnosť prístupov a názorov riešenia daného problému však nie je ničím neobvyklým, nakoľko vývoj nielen ekonomických javov je dynamický. V súčasnosti základné obmedzené (vzácne) zdroje nešpecifikujeme len ako prácu, pôdu, kapitál, ale rozširujeme a zovšeobecňujeme napr. na prírodné zdroje, infraštruktúru, frekvenčné spektrum, čas, know-how a iné.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore