Biznis marketing

: Individualizovaný marketingový prístup k?biznis zákazníkom

Séria
 
Manažér
15,87 
Bežná cena
 
19,99 
Ušetríte
 
20% (4,12 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2024
Počet strán
272
Väzba
Brožovaná
Rozmery
165 x 240 mm
Hmotnosť
0,46 kg
ISBN
978-80-8090-682-5
EAN kód
9788080906825
Číslo produktu
451672
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.

Kúpené spolu s

Smradi 14

Smradi 14

14. diel série
 
Smradi
10,18 
Zľava 21%
Smradi 13

Smradi 13

13. diel série
 
Smradi
10,18 
Zľava 21%

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore