Biznis marketing
: Individualizovaný marketingový prístup k?biznis zákazníkom
- Séria
- Manažér
15,87 €
- Bežná cena
- 19,99 €
- Ušetríte
- 20% (4,12 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2024
- Počet strán
- 272
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 165 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,46 kg
- ISBN
- 978-80-8090-682-5
- EAN kód
- 9788080906825
- Číslo produktu
- 451672
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.