Marketingový manažment
Strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka
15,87 €
- Bežná cena
- 19,99 €
- Ušetríte
- 20% (4,12 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2025
- Počet strán
- 304
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 165 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,50 kg
- ISBN
- 978-80-8305-113-3
- EAN kód
- 9788083051133
- Číslo produktu
- 488525
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.






