Marketingový manažment

Strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka

15,87 
Bežná cena
 
19,99 
Ušetríte
 
20% (4,12 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2025
Počet strán
304
Väzba
Brožovaná
Rozmery
165 x 240 mm
Hmotnosť
0,50 kg
ISBN
978-80-8305-113-3
EAN kód
9788083051133
Číslo produktu
488525
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore