Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Odpovede na teoretické a praktické otázky uplatňovania riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

12,02 
Bežná cena
 
13,40 
Ušetríte
 
10% (1,38 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2019
Väzba
Brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
ISBN
978-80-554-1497-3
EAN kód
9788055414973
Číslo produktu
356543
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore