Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore
34,81 €
- Bežná cena
- 38,81 €
- Ušetríte
- 10% (4,– €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2020
- Väzba
- Brožovaná
- ISBN
- 978-80-5541-702-8
- EAN kód
- 9788055417028
- Číslo produktu
- 390332
Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ako aj potencionálny zákazníci podnikov čoraz radšej vyhľadávajú produkty či služby v online priestore, nakupujú online, komunikujú online, sledujú, komentujú produkty a služby online, atď. Podniky, ktoré nie sú online a nepracujú s online priestorom sa pripravujú o množstvo súčasných ale najmä budúcich klientov, ako aj možný zisk z nich. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, nástroje a postupy, ktoré podnikom umožňujú efektívne realizovať v online priestore marketingové aktivity. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k tvorbe tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť študentom, podnikom, ale aj širokej verejnosti pochopiť význam digitálneho marketingu.
Z obsahu