Kvalita služieb v cestnej doprave a zasielateľstve

16,55 
Bežná cena
 
18,45 
Ušetríte
 
10% (1,90 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Jazyk
Slovenský
Rok vydania
2015
Počet strán
186
Väzba
brožovaná
Rozmery
176x250 mm
ISBN
978-80-5541-166-8
EAN kód
9788055411668
Číslo produktu
287214
Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva je možné garantovať a zvyšovať aj zavádzaním a udržiavaním systémov manažérstva kvality, implementáciou vhodných metód merania a hodnotenia kvality dopravných služieb i meraním spokojnosti zákazníkov ako spätnej väzby na úroveň kvality. Táto vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava a zasielateľstvo a logistika študujúcich na Katedre cestnej a mestskej dopravy, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre širokú odbornú verejnosť zo sféry podnikov cestnej nákladnej a osobnej dopravy, zasielateľstva a logistiky.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore