Kvalita služieb v cestnej doprave a zasielateľstve
16,55 €
- Bežná cena
- 18,45 €
- Ušetríte
- 10% (1,90 €)
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Rok vydania
- 2015
- Počet strán
- 186
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 176x250 mm
- ISBN
- 978-80-5541-166-8
- EAN kód
- 9788055411668
- Číslo produktu
- 287214
Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva je možné garantovať a zvyšovať aj zavádzaním a udržiavaním systémov manažérstva kvality, implementáciou vhodných metód merania a hodnotenia kvality dopravných služieb i meraním spokojnosti zákazníkov ako spätnej väzby na úroveň kvality. Táto vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava a zasielateľstvo a logistika študujúcich na Katedre cestnej a mestskej dopravy, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre širokú odbornú verejnosť zo sféry podnikov cestnej nákladnej a osobnej dopravy, zasielateľstva a logistiky.