Akcie a zľavy
Špeciálne ponuky
Kategórie

Manažérstvo kvality

Systémy, princípy, postupy

13,86 
Bežná cena
 
15,40 
Ušetríte
 
10% (1,54 )
U dodávateľa
Vyexpedujeme zvyčajne do 10 pracovných dní
Pridať do zoznamu priani
Rok vydania
2017
Jazyk
Slovenský
Počet strán
185
Väzba
Brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,31 kg
ISBN
978-80-5541-406-5
EAN kód
9788055414065
Číslo produktu
335862
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny systém manažérstva kvality. Vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava, zasielateľstvo a logistika, vodná doprava, ekonomika a manažment podniku a poštové inžinierstvo, a študentov bakalárskeho štúdia v študijnom programe elektronický obchod a manažment študujúcich na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre odbornú verejnosť zameranú na oblasť manažérstva kvality v súkromnej sfére i verejnej správe.

Recenzie čitateľov

[zmeniť]
:
Created by run.skHore